ساعت های هوشمند گارمین یکی از بهترن انواع ساعت های هوشمند موجود در بازار می باشند که در مدل های مختلف با کارایی های گوناگونی ارائه شده اند. این ساعت ها علاوه بر برنامه ریزی جهت کارهای روزانه برای ورزش در فضای باز، دویدن، شناکردن، دوچرخه سواری و دیگر ورزش ها نیز مناسب می باشند. در ادامه این نوشته از وب سایت هلدینگ اطلس پیمایش در مورد بهترین ساعت های گارمین صحبت می کنیم.

بهترین ساعت های گارمین

در این نوشته لیستی از این بهترین ها را برای شما بیان می کنیم. این ساعت ها امکانات بسیاری دارند و در زمینه ردیاب و جی پی اس نیز پیشرفته هستند.

ساعت هوشمند گارمین مدل (Enduro)

ساعت هوشمند گارمین مدل (Enduro) برترین ساعت گارمین است که دارای باتری بسیار قوی می باشد. ضمن این که دارای وزن بسیار کمی نیز می باشد. هنگام تمرینات ورزشی فشار کمی را بر روی مچ دست ورزشکار وارد می کند. از محسنات این ساعت باطری خورشیدی می باشد که قابلیت شارژ خورشیدی را هم دارد. البته لازم به ذکر است که قاب بزرگ این ساعت ممکن است به مذاق بعضی ها خوش نیاید. این از نقاط ضعف این ساعت محسوب می شود.

 

اما قابلیت های جذاب دیگری مانند پشتیبانی ماهواره ای,، حسگر کنترل ضربان قلب، کنترل برنامه های مربوط به ورزش تناسب اندام باعث گردیده که توجه بسیاری از ورزشکاران را به خود جلب کرده باشد. از قابلیت های دیگر این ساعت برای ورزشکاران این می باشد که می توانید پروفایل هایی برای دویدن بر روی تردمیل، دوچرخه سواری و شنا را روی این ساعت داشته باشید. از قابلیت های جالب دیگر این ساعت (Ultra Run) می باشد. به صورت هوشمندانه زمان شما را تقسیم بندی می کند. به عنوان نمونه این دستگاه می تواند زمان استراحت و زمان رسیدن شما به ایستگاه امدادی را مشخص کند.

مدل (Forerunner55) یکی از بهترین ساعت های گارمین

این ساعت نسل جدید  و ارتقا یافته مدل Forerunner45. می باشد. شرکت گارمین قابلیت های جدیدی را به آن افزوده است. یکی از آنها قابلیت(Garmin Coach) می باشد. شما با استفاده از این برنامه موجود در ساعت تمرینات دوندگی خود را تا مسافت 5 کیلومتر هدایت و برنامه ریزی می کنید. یکی دیگر از تفاوت های این مدل با فورانر 45 کیفیت و کارایی باتری است که ارتقاء پیدا نموده و تا 14 روز افزایش یافته است. این ساعت ورزشی به گونه ای برنامه ریزی شده که تمرکز خاصی بر روی ریکاوری ورزشکار در حین ورزش نیز دارد. به همین علت بعد از هر جلسه تمرین مدت زمانی را به عنوان استراحت به شما پیشنهاد  می کند. علاوه بر آن دارای بر نامه روزانه ورزشی می باشد. برای افرادی که مبتدی بوده و تازه ورزش را شروع کرده اند بسیار کارآمد می باشد.

ساعت ورزشی (Garmin Venu2)

مدل Veun2 از بهترین ساعت های گارمین می باشد.  برای استفاده روزانه است. این ساعت از لحاظ ظاهری چیزی بین ساعت هوشمند و ورزشی می باشد. یعنی به گونه ای طراحی گردیده که در نگاه اول شما متوجه نمی شوید که این یک ساعت ورزشی می باشد. بر خلاف ظاهرش کلی قابلیت های ورزشی در آن نهفته است. این قابلیت شامل دسترسی سریع به برنامه های تمرینی Garmin Coach، سیستم GPS، حسگر کنترل ضربان قلب و بسیاری موارد دیگر می باشد. همچنین قابلیت پخش انواع موسیقی مانند( Amazon Music ) را دارد و می توانید تا650 آهنگ را در این دستگاه ذخیره کنید.

ساعت هوشمند (Garmin lily)

این ساعت تولید شده در شرکت گارمین بهترین ساعت های گارمین برای خانم ها می باشد. این ساعت از برنامه ریزی مدیریت قائدگی و حاملگی پشتیبانی می کند. این مسئله باعث می شود تا خانم ها درک بهتری از سلامتی خود داشته باشند. سنسور ضربان قلب تقویت شده، ( قابلیت نمایش و اندازه گیری ضربان قلب زیر آب)، ارائه ویجت مربوط به میزان آب مورد نظر بدن در طول روز، نمایش میزان تنفس در طول روز و در طی فعالیت های کاربردی این مدل است. ساعت گارمین مدل (Lilly) دردو مدل کلاسیک و اسپرت تولید و عرضه می گردد. ازمزیت ها و نقاط قوت این ساعت صفحه نمایشی لمسی آن است. استفاده از این صفحه نمایش حتی در زیر نور شدید هم راحت می باشد.

بهترین ساعت های گارمین مدل (Garmin Fenix6Pro)

این مدل بهترین ساعت وزرشی گارمین می باشد که می توانید بخرید. این ساعت برای ورزش در فضای باز طراحی گردیده و دارای ویژگی ردیابی پیاده روی، کوهنوردی، اسکی، دوچرخه سواری، شنا، دویدن و بسیاری از ورزش های دیگر می باشد. این مدل ساعت دارای گواهی10ATM است. یعنی تا عمق 100 متر در زیر آب مقاوم می باشد. قابلیتPace Pro به استفاده کننده و دونده کمک می کند تا سرعت خود را در طول مسابقه حفظ کنند. حتی در شیب ها و سرابالایی ها. قابلیت Topoهم به کوهنوردها کمک می کند تا از اطراف خود نقشه برداری کنند و مسیرهای اصلی را در اطراف خود پیدا کنند.

بهترین ساعت های گارمین اطلس پیمایش

ساعت ورزشی گارمین مدل(Forerunner745)

این مدل ساعت گارمین بهترین مدل برای ورزش های سه گانه شنا، دوچرخه سواری و دو می باشد. این مدل ساعت گارمین از فناوری صفحه نمایش( transflective) در ساعت های خود استفاده می کند. این فناوری باعث می گردد که هم در زیر نور آفتاب وهم در محیط های کم نور اطلاعات صفحه به خوبی قابل خواندن باشد. این ساعت گواهینامه5ATM را دارا می باشد. یعنی تا 59 متر زیرآب مقاوم است و به همین خاطر به راحتی می توانید شنا نموده و یا دوش بگیرید.

ساعت هوشمند گارمین مدل (lnestinct Solar)

این مدل در میان بهترین ساعت های گارمین مناسب برای کوهنوردها، دونده ها یا افرادی است که مسافت های طولانی را سپری می کنند. این مدل ساعت قادر است از طریق صفحه نمایش( Power Glass) به صورت خودکار شارژ شود. بنابراین شما توانایی آن را دارید که هر جایی هستید حتی جنگل، ساعت خود را با کمترین زحمت شارژ کنید. حتی با فعال بودن GPS می توانید روزها ازاین ساعت استفاده کنید. از دیگر مزیت های این ساعت نمایشگر دوگانه می باشد. این نمایشگر اطلاعات متنی را در دو بخش کوچک نشان می دهد. طراحی این ساعت به گونه ای است که مناسب ورزش هایی مانند اسکی، دویدن، پیاده روی و… است. این ساعت درمحیط کار و استفاده روزانه خیلی مناسب نمی باشد.

سخن آخر

در این نوشته از وب سایت هلدینگ اطلس پیمایش در مورد بهترین ساعت های گارمین صحبت کردیم. ساعت های گارمین مدل های دیگری نیز دارند که هر کدام دارای قابلیت های ویژه و خاصی هستند. از مزیت های محصولات گارمین نمایندگی در اکثر شهرهای ایران است که می توانند خیال استفاده کنندگان را راحت کند.

دیدگاهتان را بنویسید