امروزه یکی از دغدغه‌  های والدین امنیت کودکان خصوصا در سطح شهر و مکان های شلوغ می باشد. از آنجایی که کودکان بازیگوش هستند و نیاز به فعالیت دارند کنترل آنها نیز سخت تر می باشد. یکی از راهکارهایی که می تواند تا حدود زیادی از دغدغه‌های والدین کاسته و امنیت را به کودکان هدیه کند استفاده از مهم ترین اپلیکیشن های ردیابی کودکان می باشد که در مقاله پیش رو از هلدینگ اطلس پیمایش در مورد آن توضیح خواهیم داد. در عین حال برای اطلاع از محصولات گارمین می توانید با متخصصان ما همراه شوید.

اپلیکیشن های ردیابی کودکان

امروزه با استفاده از اپلیکیشن های ردیابی والدین می توانند بدون دغدغه ضمن اطلاع از وضعیت کودک خود نظارتی بر عملکرد آنها نیز داشته باشند. بعضی از این برنامه ها عبارتند از:

اپلیکیشن ردیابی کودکان bark

این مدل یکی از مهم ترین اپلیکیشن های ردیابی کودکان است. این اپلیکیشن به عنوان جی پی اس (GPS) همراه عمل می کند و برای ردیابی کارکرد آن بایستی آن را بر روی گوشی فرزندتان نصب کنید. اپلیکیشن bark یکی از پرکاربردترین اپلیکیشن ها برای کنترل و نظارت کامل فرزندان از راه دور می باشد. از مهم ترین مزیت های این اپلیکیشن می توان به ارسال هوشمند هشدار به والدین اشاره نمود. مهم تر از این مسئله نرم افزار bark در زمینه افسردگی و روابط نامتعارف،  والدین را از وضعیت کودک مطلع می کند. ضمن این که امکان فیلتر کردن وب سایت های غیر مجاز، کنترل کامل یوتیوب و کلیه شبکه های اجتماعی را برای والدین فراهم می کند.‌ نکته مهم این که اپلیکیشن bark هم برای کاربران ios و هم اندروید قابل دسترسی می باشد که برای استفاده بایستی اشتراک آن را خرید.

اپلیکیشن ردیابی کودکان Family Tracker

با استفاده از این اپلیکیشن علاوه بر فرزندان سایر اعضای خانواده را نیز ردیابی کنید. از مزیت های این اپلیکیشن می توان به باز نمودن صفحه اختصاصی برای تک تک اعضای خانواده اشاره کرد. شما می توانید هر کدام از اعضای خانواده را جداگانه و به صورت شخصی ردیابی کنید. این نرم افزار علاوه بر امکانات فوق پیام رسانی مستقل از پیام رسان های دیگر را در اختیار شما قرار خواهد داد تا با استفاده از آن بتوانید با اعضای خانواده خود در ارتباط باشید. البته لازم به ذکر است که پیام رسان این اپلیکیشن بعد از خوانده شدن پیام توسط فرد مقابل شما را باخبر می کند و نکته مهم این که برای هر دستگاه گوشی تلفن که می خواهید آن را ردیابی کنید باید اپلیکیشن را به صورت جداگانه نصب کنید.

اپلیکیشن Family Tracker

اپلیکیشن ردیابی کودکان Footprints

این نرم افزار یکی از مهم ترین اپلیکیشن های ردیابی کودکان است. به شما کمک می کند تا بتوانید هر لحظه موقعیت فرزند خود را به واسطه گوشی همراه او ببینید. این گونه از امنیت کودکان خود مطمئن گردید. اگر فرزند شما تنهایی به مسافرت می رود با استفاده از این اپلیکیشن می توانید مطمئن شوید که به مقصد خود رسیده است. این نرم افزار فقط برای سیستم ios فعال می باشد و می توانید به صورت رایگان آن را نصب کنید‌. اما توجه داشته باشید که برای استفاده از این اپلیکیشن بایستی اشتراک ماهیانه پرداخت کنید.

 اپلیکیشن ردیابی iCam

یکی دیگر از مهم ترین اپلیکیشن های ردیابی کودکان iCam است که می توانید اتاق کودک را نظارت کنید. از مزیت های این نرم افزار این است که بتوانید با گوشی هوشمند خود تصاویر اتاق کودک را زیر نظر داشته باشید. برای استفاده از این اپلیکیشن بایستی اتاق کودک یک کامپیوتر یا Webcam باشد.‌ این اپلیکیشن می تواند تا 12 دوربین وب کم را به شما نشان دهد. ضمن این که برای استفاده از این اپلیکیشن بایستی برنامه های خاصی بر روی کامپیوتر خود نصب کنید.‌ این اپلیکیشن برای سیستم های اندروید و ios در دسترس می باشد. ضمن این که برای استفاده از این اپلیکیشن بایستی اشتراک ماهیانه داشته باشید.

اپلیکیشن food Additives

این اپلیکیشن نظارتی به شما این امکان را می دهد در صورتی که فرزند شما حساسیت غذایی دارد نظارت دقیق تری بر آن داشته باشید. در مدل کامل این نرم افزار شما توانایی آن را دارید که در مورد 500 افزودنی غذایی مختلف داده های جامعی بدست بیاورید. این اپلیکیشن بیشتر برای کنترل غذایی کودکان مفید می باشد.

سخن آخر

در این مقاله از وب سایت هلدینگ اطلس پیمایش ما به بررسی مهم ترین اپلیکیشن های ردیابی کودکان پرداختیم. برنامه ها و اپ های نظارتی دیگری نیز موجود است که به همین چند مورد بسنده خواهیم کرد. ضمن این که استفاده از این اپلیکیشن ها و جی پی اس گارمین می تواند به والدین کمک کند تا نظارت خود را به لحاظ امنیتی و اخلاقی بر کودکان و فرزندان خود داشته باشند. بدون این که این نظارت مزاحمتی برای فرزندان خود داشته باشید. چرا که نظارت علنی ممکن است برای کودک عذاب آور و مشکل ساز گردد.

دیدگاهتان را بنویسید