دستگاه های ردیاب ماهواره ای GPS دارای قابلیت های ویژه ای هستند که هر کدام در موقعیت خود کارایی های لازم را دارند. یکی از این قابلیت های ویژه ای که در ردیاب ها وجود دارد امکان خاموش کردن خودرو با ارسال پیامک از راه دور می باشد. در مقاله پیش رو از هلدینگ اطلس پیمایش می خواهیم بدانیم چگونه خودرو با فرستادن پیامک خاموش می شود؟ اگر‌ تمایل به کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با انواع ردیاب ها و محصولات شرکت گارمین دارید می توانید با متخصصان ما همراه شوید.

متوقف کردن خودرو در هر مکانی در صورت سرقت

همان طور که اشاره شد می خواهیم بدانیم‌ چگونه خودرو با فرستادن پیامک خاموش می شود؟ یکی از مهمترین و اصلی ترین قابلیت دستگاه های ردیاب ماهواره ای GPS موقعیت یابی آنلاین خودرو می باشد. بعد از سرقت خودرو بایستی به مراجع امنیتی مربوطه مراجعه کنید. با استفاده از سیستم  ردیابی آنلاین خودرو ماشین را پیدا کنید. البته این کار را بایستی سریع انجام دهید. زیرا ممکن است سارقین محل ردیاب را پیدا و آن را قطع کنند.

با این توضیحات بهترین راه قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور می باشد که در دستگاه های ردیاب جدید به آن اضافه گردیده است. قابلیت جدید ماشین های لوکس مانند مرسدس که از آن استفاده می کنند دکمه ECO می باشد. با فعال کردن آن مواقعی که در ترافیک های سنگین و طولانی هستید به صورت اتوماتیک خودرو خاموش می شود. برخی از دستگاه های ردیاب هم قابلیت ردیابی آنلاین خودرو را به شما می دهد. پس در صورت سرقت خودرو آن را از راه دور خاموش می کنند. از این رو می توان گفت که بهترین کار استفاده از ردیاب در خودرو می باشد. شما می توانید با کمک متخصصان بهترین مدل را انتخاب نموده و برای نصب آن اقدام کنید.

خاموش کردن خودرو به روش های مختلف با استفاده از GPS

هدف ما این است که بدانیم چگونه خودرو با فرستادن پیامک خاموش می شود؟ روش های گوناگونی برای خاموش کردن خودرو وجود دارد. هر کدام از این مدل ها با کمک جی پی اس و ردیاب کاربرد های خاص خود را دارند. برخی از مدل ها نسبت به سایر روش ها بهتر هستند. روش های خاموش کردن خودرو با استفاده از جی پی اس عبارتند از:

قطع برق خودرو با قطع برق باطری

قطع ناگهانی برق خودرو ممکن است باعث خاموشی و بروز حادثه گردد. بخاطر این که شما فقط قابلیت ردیابی خودرو را دارید. از فاصله آن با خودروهای دیگر مطلع نیستید. اما با فرستادن پیامک به راحتی می توانید ماشین را خاموش کنید. این تکنیک یکی از مهم ترین روش ها است. البته باید با دقت انجام شود.

خاموش کردن خودرو با پیامک

خاموش کردن خودرو با نصب رله قطع کن بنزین

با‌ وجود خطر خاموش کردن خودرو از طریق قطع برق خودرو کارخانه های تولید کننده ردیاب به فکر برطرف کردن این مشکل افتادند. برای حل این مشکل نصب رله قطع کن بنزین بهترین گزینه بود. چون به شما امکان می دهد تا با ارسال پیامک مسیر ورودی بنزین به موتور خودرو قطع گردد. این کار به صورت تدریجی انجام می پذیرد. کسی که پشت ماشین قرار دارد فکر می کند بنزین خودرو تمام شده است. در این روش خودرو به صورت تدریحی خاموش شده و سریعا باک بسته نمی شود.

اگر از قابلیت ردیاب خودرو استفاده می کنید برای خاموش کردن خودرو از طریق پیامک بهترین روش استفاده از قطع سوخت می باشد. چرا که استفاده از سیستم قطع برق ممکن است حادثه ساز شود. در نهایت استفاده از ردیاب ها می تواند در این زمینه خصوصا هنگام سرقت خودرو مفید واقع شود.

سخن آخر

در این مقاله هلدینگ اطلس پیمایش نیز ما به بررسی این سوال پرداختیم که چگونه خودرو با فرستادن پیامک خاموش می شود؟ نکته ای که امنیت بالای وسیله را تامین می کند. ردیاب ها با کاربرد های بسیار زیادی که دارند می توانند از مشکلات جلوگیری کنند. یکی از مواردی که در استفاده آن ها دیده می شود، ایمنی بالای خودرو ها می باشد. در حدی که شما می توانید پس از دزدیدن هم خودرو خود را خاموش کنید. این موارد به کمک ردیاب در این مقاله از هلدینگ اطلس پیمایش بررسی شده اند. اگر تمایل دارید با انواع محصولات خودرویی گارمین آشنا شوید با متخصصان ما در هدینگ اطلس پیمایش در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید