یکی از کمپانی های بزرگ تولید کننده ساعت های ورزشی گارمین می باشد و توانسته است طرفداران خاص خود را پیدا نموده است. شرکت گارمین در سال 1989 در ایالات متحده آمریکا پایه گذاری گردید. این شرکت در زمینه ساخت و تولید دستگاه های موقعیت یابی جهانی فعالیت دارد. یکی از تولیدات این کمپانی انواع ساعت های ورزشی و انواع دیگر آن می باشد. در مقاله پیش رو در مورد ساعت های هوشمند گارمین توضیحاتی خواهیم داد.

معرفی ساعت های ورزشی گارمین

ساعت های ورزشی گارمین یکی از بهترین تولیدات در این زمینه می باشند که ورزشکاران حرفه ای از آنها استفاده می کنند. در ادامه سعی خواهیم کرد در مورد چند مدل از ساعت های هوشمند گارمین و مشخصات آنها توضیحاتی را ارائه دهیم:

ساعت (Garmin Fenix 6)

این مدل از ساعت را می توان بهترین مدل هوشمند تولید شده در این شرکت نامید و به جرات می توان گفت برترین ساعت هوشمند این برند می باشد. ساعت هوشمند Garmin Fenix 6 تقریبا برای هر نوع فعالیتی در فضای باز دارای کارایی خیلی خوبی می باشد و با داشتن امکاناتی مانند GPS و مانیتور ضربان قلب که حتی در زیر آب هم توانایی کارکردن را دارد می تواند عملیات ردیابی را به بهترین نحوی انجام می دهد.عمر باتری این ساعت زیاد می باشد. تنها مسئله قیمت بالای این ساعت می باشد که می تواند خیلی ها را از خرید آن منصرف کند. اگر بخواهیم نکته مثبت این ساعت را بگوییم ردیابی عملکرد عالی در فضای باز می باشد و ردیابی بسیار دقیق اما نقطه ضعف این ساعت نیز قیمت بالا و عدم طراحی شیک  می باشد.

ساعت های ورزشی گارمین ( Garmin Foreunner 945 )

این ساعت تولیدی شرکت گارمین را به جرات می توان در رده بهترین ساعت های هوشمند این شرکت نامید. در مورد این ساعت بگوئیم اگر علاقه زیاد به دویدن دارید و این ورزش را به صورت حرفه ای دنبال می کنید می توانید این ساعت را برای خود تهیه کنید و از انتخاب خود نیز راضی باشید. سیستم GPS و مانیتورینگ قلب در این ساعت نیز مانند مدل فینیکس 6 به خوبی کار می کند. علاوه بر این در این ساعت شما می توانید از نقشه تمام رنگی آن استفاده کنید. این ساعت ماندگاری باتری دو هفته ای داشته و نیازی به تعریف و تمجید زیادی ندارد. این ساعت برای ورزشکاران طراحی گردیده ولی بیش از 30 فعالیت ورزش دیگر را نیز ردیابی می کند. این ساعت ویژه دویدن طراحی گردیده ضمن این که امکان استفاده از سیستم بلوتوث و اتصال به گوشی های هوشمند را نیز دارا می باشد.

ساعت هوشمند (Garmin Forerunner45)

این مدل ساعت های ورزشی گارمین نیز برای ورزش دوندگی و دونده ها طراحی گردیده است. این ساعت دارای سنسور ضربان قلب، ردیابی خواب و انواع ویژگی های دیگر می باشد و نکته قابل تامل این که در این ساعت شرکت گارمین از باطری جدید و خاص برای آن استفاده می کند. از نظر کلی ساعت هوشمند (Garmin Forerunner45)  بهترین محصول لیست شرکت گارنین نیست. اما با توجه به ارزان قیمت بودن آن در بین بقیه گزینه ها می تواند کاربران و ورزشکاران زیادی را به خود جلب کند. در مورد این ساعت می توان دو نقطه ضعف را نام برد. پشتیبانی مبتدیانه از ویژگی های ورزشی و پلاستیکی بودن خود ساعت.

ساعت های هوشمند گارمین

ساعت ورزشی گارمین مدل (Garmin Vivoactive4s)

برخی از مدل ساعت های ورزشی گارمین از طراحی جالب و خوبی بهره مند هستند و این همان چیزی است که این مدل ساعت هوشمند می تواند عملکرد خوبی از خود بجای گذارد. این ساعت در ابعاد 40×40 در 12/7 میلی متر روانه بازار گردیده است. این ساعت هوشمند و همه کاره بوده و به عنوان یک ساعت های ورزشی محسوب می شود‌. این ساعت تنها در عرض چند ثانیه قفل شده و به جای این که یک مسیر ساده همانند ردیاب های دیگر داشته باشد به صورت دقیق به ثبت رکوردهای شما در چرخه سواری و دویدن می پردازد‌. این ساعت به اندازه کافی هوشمند می باشد و می تواند تمام روز برای شما کاربردی باشد. وقتی از شبانه روزی بودن این ساعت صحبت می شود می تواند سیستم خواب شما را ردیابی می کند و در کنار آن می توانید از سنسورSpO2 این محصول هم برای کنترل سطح اکسیژن خود استفاده کرده و تمام شب آن را فعال نگه دارید. تنها نقطه ضعف این ساعت های ورزشی گارمین عدم نظارت روی تمرینات و عدم هماهنگ سازی درست اسپاتیفای است.

ساعت هوشمند Garmin Venu Sq

این ساعت هوشمند یکی از مقرون به صرفه ترین گزینه های این شرکت می باشد. این ساعت از لحاظ کارایی چندان قوی نیست و صرفا می توان به طراحی جذاب و صفحه نمایش رنگی و روشن آن امیدوار بود. این ساعت هوشمند از سنسورهای اصلی مانند GPS داخلی مانیتور ضربان قلب و حسگر نبض استفاده می کند. این ساعت حالت های اختصاصی دیگری هم برای دویدن و دوچرخه سواری دارد. آن را تبدیل به یک همراه بسیار خوب ورزشی برای ردیابی فعالیت های شما می کند. اگر ورزشکار هستید و دوست دارید که اولین ساعت هوشمند خود را خریداری کنید این ساعت می تواند گزینه خوبی باشد. این ساعت در دو نسخه در دسترس شما خواهد بود. نسخه معمولی و نسخه ای که پخش کننده موزیک دارد.

ساعت های هوشمند گارمین Garmin Forerunner 245

این مدل ساعت ورزشی شرکت گارمین را می توان یکی از محصولات همه کاره و جذاب گارمین بدانیم که در لیست ما حضور می یابد. این ساعت هوشمند با GPS داخلی دقیق خود می تواند فعالیت های ورزشی را ردیابی کرده و دوام طولانی مدتی از باتری را نیز دراختیار شما می گذارد. با این ساعت هوشمند می توانید از میزان اکسیژن خون خود مطلع شوید و ردیابی کاملی روی مسائل زنان هم داشته باشید. این ساعت می توانید با گوشی های هوشمند خود همگام سازی کنید و قابلیت های بیشتری داشته باشید. این مدل ساعت های هوشمند گارمین فضای ذخیره سازی 500 آهنگ را دارد و امکان همگام سازی اسپاتیفای و دیرز را هم فراهم می کند. همین عوامل سبب می شود که بتوانید کنترل ساعت را بیشتر به دست گرفته و تا حد امکان نیازی به حمل گوشی هنگام انجام تمرینات ورزشی نداشته باشید. این محصول دارای باتری با دوام بالا است و می تواند برای پخش موسیقی شش ساعته مناسب می باشد. در طول تمرین خود می توانید از اتصال هنذفری یا هدفون خود هم استفاده کنید.

سخن آخر

در این نوشته ما به بررسی ساعت های ورزشی گارمین پرداختیم. ساعت های گارمین دارای مدل های مختلف بوده و خوشبختانه در اکثر شهرهای ایران نمایندگی داشته و می توان از خدمات آن استفاده نمود.

 

دیدگاهتان را بنویسید