یکی از خودروهایی که امروزه در بازار ایران جایگاهی برای خود پیدا کرده است خودروی کراس آور شهری اچ سی کراس می باشد. با توجه به این که این خودرو از امکانات خوبی برخوردار است در ایران طرفداران زیادی پیدا کرده است. اما سیستم ضد سرقت قوی و قابل اعتمادی ندارد. همین موضوع باعث می شود تا به راحتی در معرض سرقت قرار گیرد. عده ای با نصب دزدگیر تصویری اچ سی کراس برای جلوگیری از سرقت خودرو اقدام می کنند. اما متاسفانه سارقین حرفه ای تر شده و باز هم این خودرو مورد سرقت قرار می گیرد. با توجه به این که مختل کردن عملکرد این دزدگیرها برای سارقین راحت شده بهترین راه استفاده از جی پی اس خودرو می باشد. در ادامه و در مقاله پیش رو از هلدینگ اطلس پیمایش گارمین پیرامون GPS اچ سی کراس توضیحاتی ارائه خواهیم کرد.

اهمیت ردیاب ها برای خودرو

درست است که دزد گیرها در مدل ها و کیفت های گوناگونی تولید می شود. اما برای پیشگیری از سرقت خودرو کافی نیستند. چون سارقین می توانند عملکرد و کارایی آنها را به راحتی از کار بیاندازند. یکی از تجهیزاتی که امروزه مورد استقبال بسیاری از افراد قرار گرفته ردیاب خودرو می باشد. ردیاب ها تجهیزاتی هستند که با استفاده از GPS اقدام به ارسال اطلاعات کرده و موقعیت مکانی  خودرو را اعلام می کنند. بایستی بگوئیم ردیاب ها از امکانات بی نظیری برخوردار هستند. مانند ارسال اطلاعات به صورت آنلاین و آفلاین، دستگاه شنود داخل خودرو، قابلیت خاموش کردن خودرو از راه دور و امکانات دیگر.

با توجه به این امکانات بهترین وسیله برای پیشگیری از سرقت اج سی کراس استفاده از ردیاب است. بخاطر این که پیش از آن که خودرو به سرقت برود از وضعیت و صداهای داخل خودرو مطلع می شوید. اما چه مدل از ردیاب ها برای اچ سی کراس استفاده می شود؟ در ادامه در مورد جی پی اس اچ سی کراس توضیحاتی خواهیم داد. در این بین می توانید برای امنیت بیشتر نگاهی به محصولات شرکت گارمین هم داشته باشید.

کدام مدل GPS اچ سی کراس امنیت بیشتری دارد؟

همانگونه که گفتیم اچ سی کراس یک خودرو خارجی است. خیلی از افراد تصور می کنند باید یک نوع مدل ردیاب خاصی برای جلوگیری از سرقت این ماشین مورد استفاده قرار بگیرد. انتخاب مدل جی پی اس برای اچ سی کراس یا هر نوع خودروی دیگری بستگی به میزان امکانات و قدرت موجود در ردیاب (GPS) دارد. بهتر است که در هنگام خرید ردیاب GPS به ویژگی ها و امکانات این دستگاه توجه کنید. در ادامه مطلب بهترین مدل های ردیاب برای خودرو اچ سی کراس را به شما معرفی خواهیم کرد.

کدام مدل ردیاب اچ سی کراس امنیت بیشتری دارد؟

ردیاب آهن ربایی اچ سی کراس

این نوع ردیاب که به مگنتی نیز شهرت دارند جزو بهترین نوع ردیاب ها می باشند. این ردیاب ها با اتصال به بدنه خودرو اطلاعات مورد نیاز مالک خودرو را برای مالک اصلی ارسال می کند. دلیل مهم محبوبیت این مدل ردیاب ها عدم نیاز به سیم کشی می باشد. ردیاب های مغناطیسی دارای باطری قوی هستند و مدت شارژ این دستگاه طولانی می باشد. ضمن اینکه دارای بدنه قوی بوده و در برابر ضربه دارای استحکام خوبی هستند. از مزیت های دیگر این دستگاه کار کردن در هر شرایط آب و هوایی می باشد. گرد و خاک و آب بر روی کیفیت آن تاثیری نخواهد گذاشت.

ردیاب های دیاگی

GPS اچ سی کراس مدل های گوناگونی دارد. این ردیاب ها نیز از محبوبیت بالایی برخوردار هستند‌. در داخل اتاق خودرو نصب می شوند. از مزیت های این نوع ردیاب ها کوچک بودن آن در عین کارایی می باشد. همین مسئله باعث می شود به خوبی قابل مخفی نمودن باشد. ضمن این که از مزیت های دیگر این دستگاه قابلیت شنود اطراف و داخل اتاق خودرو می باشد و این که در هر آب و هوایی توانایی کارکردن و بازدهی بالا را دارد.

ردیاب فندکی اچ سی کراس

این مدل GPS اچ سی کراس کوچکترین نوع ردیاب خودرو می باشد. به راحتی می توان در خودرو مخفی کرد. ظاهر این ردیاب خیلی شبیه فندک خودرو می باشد. اما قدرت زیادی در ارسال اطلاعات دارند. از مزیت این نوع ردیاب این است که قابلیت ارسال در صورت آفلاین را نیز دارند.

سخن آخر

در این مقاله هلدینگ اطاس پیمایش ما به بررسی جی پی اس اچ سی کراس پرداخته ایم. برای خودرو اچ سی کراس از انواع دیگر این ردیاب ها می توان استفاده کرد‌. اما نوع بی سیم آن بهتر می باشد. چرا که احتیاج به سیم کشی داخلی نداشته و امکان اتصالات برقی و اختلال در سیستم برق خوورو وجود نخواهد داشت. ردیاب را از شرکت های معتبر تهیه کنید و حتما درمورد ریجستری این دستگاه مطمئن شوید.

دیدگاهتان را بنویسید